راهنمای خرید نرده فلزی
27
فوریه
راهنمای انتخاب نرده فلزی

نرده فلزی در دکوراسیون داخلی :

نرده فلزی در انواع فلزی و استیل و در طرح های فلزی ساده و فرفروژه تولید شوند. امروزه در خانه های بزرگ و یا اداره ها و محل کار از پله استفاده می کنند و این پله ممکن است در داخل اتاق کار، کار شده باشد و به طبقه بالا برسد و یا ممکن است که برای آن راه پله اختصاص داده شود. در این مطلب راهنمای انتخاب نرده فلزی متناسب با محل کار یا دکوراسیون کلاسیک و مدرن را برایتان آورده ایم جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

در قدیم این پله ها در  بیرونی ساختمان ساده طراحی می شد. اما امروزه با پیشرفتی که در زمینه ی طراحی داخلی خانه و دکوراسیون خانه به وجود آمده است، پله های مختلفی که طرح ها و انواع گوناگونی دارند ساخته میشود. اما تزئین و طراحی روی نرده ها و جنس نرده نیز تاثیر بسیار زیادی را بر روی دکوراسیون منزل دارد. معمولا کسانی که خانه ی آن ها مساحت بزرگی دارد به فکر یک پله ی زیبا و ماسب با دکوراسیون خود نیز هستند.

خرید نرده آهنی ارزان

کاربرد نرده فلزی :

نرده ها را علاوه بر راه پله داخل خانه برای حفاظ دیوار منزل و پنجره و بالکن نیز استفاده می کنند. شما میتوانید در منزل خود انواع مدل نرده فلزی از مدل ساده گرفته یا مدل های شلوغ و چرنقش و نگار را انتخاب کنید.

نرده ها علاوه بر زیایی جنبه ی محافظت را نیز بر عهده دارند در نتیجه باید مدل نرده شما بتواند در برابر ضربه و آش سوزی مقاومت کافی را داشته باشد. بهترین نوع نرده ها، مدل نرده فلزی می باشد زیرا هم بسیار مقاوم است و در برابر عواملی مانند آتش سوزی و ضربه به اندازه ی کافی ایستادگی و مقاومت را نشان می دهد و هم لکه نمیگیرد و خراش بر نمیدارد.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید.  طراحی درب شیشه‌ای کشویی؛ جلوه‌ای مدرن و شیک با درهای کشویی

قیمت نرده آهنی

راهنمای انتخاب رنگ نرده فلزی :

اگر تمایل دارید که از مدل نرده فلزی مدل فرفروژه آن را انتخاب کنید بهتر است بدانید که این طرح باعث زیباتر شدن و شیک و لوکس نشان دادن منزل شما خواهد شد. این مدل نرده فلزی طرح فرفروژه را می توانید در انواع رنگ هایی که با دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد و با چیدمان منزل شما متناسب باشد انتخاب کنید. رنگ طلایی برای مدل نرده فلزی بسیار زیا و سلطنتی دیده خواهد شد. اگر مبلمان شما استیل و یا سلطنتی است و پایه های طلایی دارد میتوانید از نرده فرفروژه با رنگ طلایی استفاده کنید.

مدل نرده فلزی میتواند رنگ مشکی و یا قهوه ای و سفید داشت باشد. انتخاب رنگ مناسب نرده ها بستگی به سلیقه ی شما دارد اما چبشنهاد می کنیم که نرده ای را انتخاب کنید که با رنگ چیدمان منزل شما هامونی ایجاد کند و با انتخاب نامناسب با وسایل منزل باعث ایجاد تضاد و ناهماهنگی نشوید.

مدل نرده فلزی شما میتواند در دو رنگ کار شده باشد. به طور مثال نرده با رنگ طلایی و مشکی  پیشنهاد ما به شما است در صورتی که اشیای منزل پایه های طلایی و مشکی داشته باشند.

مدل نرده فلزی استیل نیز سبک خانه ی شما را مدرن و امروزی نشان خواهد داد. این سبک امروزه بسیاز مورد توجه افراد قرار گرفته است و دلیل آن میتواند به خاطر براق بودن و ایجاد درخشندگی در میان انواع مدل نرده فلزی باشد. استیل نیز امروزه در رنگ های طلایی و نقره ای و رزگلد و مشکی در بازار موجود می باشد .

پیشنهاد می شود مطالعه کنید.  نحوه تمیز کردن استخر

کارگاه نرده آهنی

راهنمای انتخاب نرده فلزی برای دکوراسیون کلاسیک و مدرن :

مدل نرده فلزی با جنس استیلی و رنگ کروم یا نقره ای با چیدمانی که کلاسیک و مدرن هستند مانند مبل های راحتی و میز کنسول با پایه های استیل و یا سایر وسایل در خانه که با این مدل نرده فلزی تناسب و هماهنگی داشته باشد و با رنگ نقره ای هارمونی ایجاد کند بسیار محصر به فرد خواهد بود. این مدل نرده فلزی در برابر برخورد قطرات آب و همینطور دمای هوای متفاوت در محیط ها و مناطق متفاوت بسیار گزینه مناسبی خواهد بود. خصوصا اگر رطوبت محیط بالا باشد پیشنهاد ما انتخاب مدل نرده فلزی استیلی می باشد.

مدل نرده فلزی میتواند ساده باشد و از هیچ طرحی استفاده نشود. یکی از مزایای انتخاب این مدل نیز راحت بودن تمیز کردن آن خواهد بود..

در کنار این نرده ها میتوانید از اکسسوری هایی مانند آباژور با پایه های فلزی و یا از گلدان های سنگی در رنگ های تیره و یا روشن استفاده کنید.

این پیشنهاد ها بستگی به سلیقه شما دارد و شما میتوانید با توجه به بالا بودن تنوع انواع مدل نرده فلزی در طرح ها و رنگ های متفاوت و با توجه به دکوراسیون منزل و یا دفتر کارتان یکی را انتخاب کنید.

خرید نرده فرفورژه

قیمت نرده راه پله

نرده فلزی تراس

نرده فلزی بالکن