نکات مهم نصب و فروش حفاظ استیل و آلومینیوم
04
آوریل
نکات مهم در خرید حفاظ استیل و آلومینیوم + راهنمای نصب و اجرا

استیل در چند سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین متریال مورد استفاده در صنایع گوناگون، از جمله صنعت ساختمان‌سازی، شناخته شده است. مزایای فراوان استیل، باعث شده تا تولیدکنندگان زیادی از آن برای ساخت و تولید محصولات متنوع جهت استفاده در زندگی روزمره و صنایع مختلف بهره ببرند. در این مقاله قصد داریم تا این موارد را به دقت با یکدیگر بررسی کنیم. شناخت انواع نرده استیل و بررسی مزایای آن، در انتخاب بهترین نوع این محصول برای مصارف مختلف بسیار ضروری است و به شما کمک می‌کند تا انتخابی مناسب داشته باشید.

برای ساخت نرده آلومینیوم سفارشی با متریال و کیفیت بالا کلیک کنید.

کاربردهای نصب حفاظ استیل و آلومینیوم پشت پنجره و تراس

استفاده از استیل در ساختمان‌ها بسیار رایج است. حفاظ استیل به عنوان یکی از اصلی‌ترین کاربردهای این متریال در محافظت از پنجره‌ها و بالکن‌ها شناخته می‌شود. یکی از کاربردهای برجسته استیل در صنعت ساختمان، ساخت حفاظ است. حفاظ استیل از جمله با کیفیت‌ترین و ویژه‌ترین نرده‌های محافظ در ساختمان‌های امروزی محسوب می‌شود. اما استفاده از کدام نوع ورق استیل برای ساخت این محافظ‌ها معقول است و چه مزایایی از نرده استیل انتظار می‌رود؟

کاربرد حفاظ استیل در پنجره و تراس
کاربرد حفاظ استیل در پنجره و تراس

علاوه بر آن از نرده استیل، برای حفاظت از پله‌ها، ایوان و تراس نیز استفاده می‌شود و در تمامی این موارد به کارگیری آن، مزایای بی‌نظیری دارد. همچنین، استفاده از نرده استیل برای محافظت از درهای ورودی برخی مراکز اداری و تجاری، از جمله بانک‌ها، یکی دیگر از کاربردهای مهم آن در حفظ امنیت محیط‌های مختلف است.

برای مشاهده کاربردهای حفاظ استیل بصورت تخصصی و کامل تر کلیک کنید.

مزیت های حفاظ استیل

در ساخت حفاظ‌های استیل پنجره یا حفاظ‌های استیل تراس، اغلب از ورق استیل 304 استفاده می‌شود. البته، در برخی موارد، استفاده از استیل 201 نیز رایج است. ورق استیل 304 به لحاظ مزایا و خواص، یک گزینه بسیار مناسب برای نرده‌های استیل محسوب می‌شود. برخی از مهم‌ترین مزایای این نوع نرده‌ها عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی

استیل 304 به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع ورق استیل در دنیا شناخته می‌شود و درصد زیادی از بازار استیل را به خود اختصاص داده است. این ورق به‌طور کامل در برابر خوردگی و آسیب‌های ناشی از رطوبت یا مواد دیگر مانند آب مقاوم است و از این رو حفاظ استیل نیز از این مزیت بزرگ و عالی برخوردار است.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید.  تولید و فروش ترولی استیل
مزایای حفاظ استیل و آلومینیوم
مزایای حفاظ استیل و آلومینیوم
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی

استیل استنلس یا همان استیل ضد زنگ همانطور که از اسمش پیداست برخلاف موادی مانند آهن کاملا در برابر زنگ زدگی مقاوم است. این موضوع در مکان‌‎هایی که آب و هوای مرطوب نیز دارند بسیار موثر است چرا که خیالتان از بابت مقاومت استیل در برابر زنگ زدن راحت خواهد بود.

  • طول عمر بالا

نرده های استیل به صورت کلی عمر بسیار طولانی داشته و از این رو حفاظ استیل می‌تواند برای مدت زمان طولانی در کارکردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. استیل، به عنوان یک متریال با طول عمر بسیار طولانی، شناخته می‌شود. این ویژگی باعث شده که حفاظ استیل به مدت طولانی در کاربردهای مختلف بتواند به عنوان یک راهکار قابل اعتماد و پایدار به کار رود.

  • هزینه های نگهداری پایین

استیل به دلیل مقاومت بسیار بالای خود، به عنوان یک متریال بی‌آسیب و مقاوم در برابر صدمات شناخته می‌شود. این خاصیت باعث می‌شود استیل به مدت طولانی از هر گونه آسیب ناشی از عوامل مختلف محافظت شده و هیچ هزینه‌ای برای تعمیر یا جایگزینی آن به جز هزینه تمیز کردن نداشته باشد.

  • نصب و اجرای آسان

نصب و اجرای حفاظ استیل به نسبت به مواد ساختمانی دیگر بسیار ساده است. این سازگاری بالا به شما امکان می‌دهد تا با سرعت و کارایی بالا حفاظ مورد نظر خود را در مدت زمان کوتاهی نصب کنید.

  • وزن کم این حفاظهای درب آپارتمان

حفاظ استیل از لوله‌های استوانه‌ای توخالی ساخته می‌شود که وزن سبکی دارند، این ویژگی به‌عنوان یکی از مزایای مهم حفاظ استیل شناخته می‌شود. این لوله‌ها به دلیل ساختار توخالی خود، وزن کمتری نسبت به سایر متریال‌ها دارند، که نه‌تنها فرآیند نصب و حمل‌ونقل را ساده‌تر می‌کند، بلکه امکانات نصب در محیط‌های مختلف را بهتر خواهد کرد. این امر نشان‌دهنده کارایی بالا و انعطاف‌پذیری در استفاده از حفاظ استیل برای محافظت از محیط‌های مختلف است.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید.  راهنمای نصب نرده استیل؛ مراحل و نکات مهم برای نصب حفاظ استیل
وزن کم و استفاده ی راحت از نرده الومینیومی
وزن کم و استفاده ی راحت از نرده الومینیومی
  • زیبایی و شیک بودن حفاظ مغازه و خانه

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از جنس استیل در ساخت حفاظ، ظاهر زیبا و شیک آن است. حفاظ استیل به واسطه جلوه خاصی که به پنجره‌ها و خانه‌ها اضافه می‌کند، جذابیت خاصی را به محیط شما خواهد داد. این حفاظ‌ها نه‌تنها موجب محافظت از محیط زندگی شما می‌شوند، بلکه با استفاده از آنها می‌توانید نمای خارجی ساختمان خود را به شکلی شیک و جذاب بهبود بخشید.

  • امکان استفاده در محیطهای باز

استیل در شرایط آب و هوایی مختلف کارکرد بهینه خود را حفظ می نماید. از این رو استیل با حفظ کارایی بهینه در تمام شرایط آب و هوایی، به راحتی در فضاهای باز نیز قابل استفاده است.

جهت زیبایی محیط های باز
جهت زیبایی محیط های باز

نکات مهم در ساخت و نصب نرده استیل و حفاظ آلومینیوم

ساخت و نصب نرده محافظ از هر جنس و اندازه‌ای که باشد به استانداردهای خاصی نیاز دارد. رعایت این استانداردها اساسی است، زیرا بدون آنها عملکرد نرده‌ها ممکن است کاهش یابد و ایمنی آنها کمتر شود. برای مثال، در ساخت حفاظ پنجره، باید به فواصل میله‌های عمودی، اتصالات میله‌های افقی، اتصال به دیوار، فواصل استاندارد و… توجه شود. بهترین راه برای داشتن حفاظ استیلی ایمن و عالی، استفاده از تجربه یک سازنده معتبر و ماهر در این زمینه است.

در حفاظ پله و تراس هم می بایست دقت کرد تا پایه‌های نرده با استانداردهای خاص به کف متصل شوند. در تراس ممکن است نرده حفاظ به دیوار متصل شده و در راه پله نیز از سبک‌ها و ترفندهای خاصی برای اتصال پایه‌ها استفاده شود. ابعاد و قطر میله‌ها باید با ابعاد پنجره و راه پله هماهنگ شده و مطابق با استانداردهای تعیین شده انتخاب گردند.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید.  استنلس استیل: مشخصات، خصوصیات و کاربردها + نکات کلیدی و مهم

ایده پردازی در طریقه نصب و ساخت محافظ استیل پنجره

یکی از قابلیت هایی که یک سازنده با تجربه و ماهر می‌تواند در ساخت و نصب انواع نرده و حفاظ استیل برای کاربران فراهم آورد، ایده پردازی در طراحی است. سازندگان ماهر با انجام طراحی‌های مختلف این امکان را دارند تا از طرح‌ها و ایده‌های خاص برای ساخت نرده استیل خانه شما استفاده کنند. ایده پردازی نوین در حفاظ استیل می‌تواند طراحی نرده حفاظ خانه شما را ویژه و منحصر به فرد کند پس از توجه به آن غافل نشوید.

نکته های مهم در نصب نرده و حفاظ
نکته های مهم در نصب نرده و حفاظ

قیمت نصب هر متر حفاظ پنجره استیل 304

یکی از مهم ترین مباحثی که درباره استفاده از نرده استیل وجود دارد، قیمت تمام شده آن است. قیمت حفاظ استیل را باید بر حسب آیتم‌های مختلفی تعیین کرد. اگر به دنبال مقایسه قیمت این نرده با سایر جنس‌های حفاظ هستید، باید هزینه‌های نگهداری و طول عمر آنها را نیز به صورت همزمان با هم مقایسه کنید.

تنها در این صورت است که می‌توانید یک برآورد درست از قیمت حفاظ استیل داشته باشید. با توجه به طول عمر بالا و کیفیتی که این نرده محافظ برای کاربر فراهم می‌کند، می توان ادعا نمود که قیمت حفاظ استیل کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.