میز تلویزیون استیل

  • خانه
  • /
  • میز تلویزیون استیل

انتخاب میز تلویزیون به عنوان یکی از مهم ترین کانون های توجه در دکوراسیون منزل ، از اهمیت بالایی برخوردار است . میز تلویزیون استیل از جمله نمونه های به روز و مدرن به شمار می رود که در کنار سایر سازه های استیل مانند میز جلو مبلی و عسلی استیل ، میز ناهار خوری استیل ، کنسول استیل و…. جایگاه ویژه ای در طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده است. میز تلویزیون استیل در در هر جایی از منزل شما که قرار بگیرد ، بیشتر توجه اعضای خانواده و میهمانان را به خود جلب می کند و جز وسایلی می‌باشد که برای مدت زمان طولانی از آن استفاده می شود، بنابراین طرح، ابعاد، مدل، رنگ و …. تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون خانه دارد. معمولا در اتاق تلویزیون (TV ROOM) ابتدا جای تلویزیون مشخص می‌شود و بر اساس محل قرارگیری آن، سایر مبلمان چیده می‌شود. با انتخاب میز تلویزیون استیل، می‌توانید هر طرح، اندازه، رنگ و … که در نظر دارید را سفارش دهید و آن را با سایر وسایل منزل ست کنید و با آن جلوه زیبایی به منزل خود ببخشید. برای مشاوره دررابطه با انتخاب و سفارش این نوع میز با بهترین کیفیت و بروزترین مدل ها با ما تماس حاصل کنید تا مشاوران فروش پاراپت شما را در این امر راهنمایی کنند.

میز تلویزیون استیل

راهنمای انتخاب ابعاد صحیح میز تلویزیون استیل

امروزه تلویزیون و میز تلویزیون از عناصراصلی دکوراسیون منزل به شمار می رود و نقش پر اهمیتی در جمع کردن اعضای خانواده در کنار یکدیگر دارد، از این رو هم باید در جای مناسبی قرار بگیرند و هم ارتفاع تلویزیون در نقطه صحیحی از دید مخاطب باشد. میز تلویزیون استیل هم باید هماهنگ با سایر وسایل منزل و هم به نحوی باشد که بهترین دید را از اکثر نقاط منزل داشته باشد. هنگام خرید آن به چند فاکتور مهم باید توجه داشته باشید که از جمله آنها ابعاد، ارتفاع و داشتن قفسه و یا کشو با توجه به کاربری خود می باشد. به دلیل اینکه زمان زیادی را جلوی تلویزیون هستیم باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که در آن مدت، با راحتی کامل از تماشا کردن آن لذت ببریم .
ارتفاع مناسب میز باید به گونه ای باشد که مرکز تلویزیون روی آن در جایی قرار بگیرد که از دید ما بالاتر نباشد تا از لحاظ ارگونومی در بهترین شرایط قرار گرفته باشیم. در شرایط مختلف احتمالا ملاحظه کرده‌اید که در جاهایی که تلویزیون روی دیوار و در قسمت بالاتر از حد استاندارد قرار گرفته است، نه تنها از برنامه لذت کافی نبرده اید، بلکه درد گردن را نیز احساس کرده اید. تقریبا ارتفاع میز تلویزیون با ارتفاع کف صندلی یا مبل حول آن یکی می باشد.

میز تلویزیون استیل

میز تلویزیون استیل را می توان بنا به سفارش و کارایی ای که مد نظر دارید، با کشو و یا بدون کشو و دارای قفسه برای وسایل دکوری، قاب عکس و … در اختیار داشته باشید. نکته مهم دیگری که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید، متناسب بودن ابعاد تلویزیون و میز آن می باشد. در مرحله  اول باید به نسبت وزن، میز آن را انتخاب کرد و از اینکه میز مورد نظر، استحکام کافی برای تحمل وزن تلویزیون را دارد اطمینان حاصل کرد. از نظر طول، میز حتما باید طویل تر از تلویزیون باشد و حداقل باید از طرفین 10 سانتیمتر از تلویزیون بزرگتر باشد، در غیر این صورت هم جلوه زیبایی ندارد و هم تلویزیون در معرض آسیب و برخورد بیشتری قرار می گیرد . به طور مثال زمانی که تلویزیون شما 55 اینچ می باشد (یعنی طول 121 سانت) یک میز با طول حداقل 140 سانتیمیتر مناسب شما می باشد.

به طور کلی اگر بخواهیم ابعاد متناسب تلویزیون و میز آن را دسته بندی کنیم به صورت زیر می باشد :

برای تلویزیون های تا سایز 55 اینچ ، میز با طول 140 سانتیمیتر
برای تلویزیون های تا سایز 60 اینچ ، میز با طول 160 سانتیمیتر
برای تلویزیون های بزرگتر از 60 اینچ ، میز با طول 180 سانتیمیتر مناسب می باشد .

میز تلویزیون

نکته دیگری که در انتخاب میز باید به آن توجه داشت، ابعاد صفحه روی میز می باشد که باید با ابعاد تلویزیون متناسب باشد. مثلا تلویزیون های بزرگ قدیمی نیازمند میزهایی با صفحه بزرگ بودند که تمام سطح تلویزیون را پوشش دهند ولی در نوع جدید که قالبا تخت هستند معمولا هر میزی با هر طراحی مناسب می‌باشد.

رنگ میز تلویزیون استیل

میز تلویزیون استیل را مانند سایر سازه‌های استیل گروه تولیدی پاراپت می‌توان در رنگ‌های سیلور، گلد و یا رزگلد سفارش داد. برای اینکه میز از نظر طیف رنگی و جنسی به دکوراسیون منزل شما نزدیکتر شود، در تولید آن می‌توان از ترکیب چوب، سنگ و شیشه با رنگ‌های مختلف استفاده کرد.

آلیاژ مورد استفاده

معمولا در سازه‌های استیل دکوراتیو از آلیاژهای 201 و 304 استفاده می‌شود که پاراپت این اطمینان را به شما می‌دهد که تمام سازه های تولیدی خود از استیل وارداتی با گرید 304 استفاده می کند. برای خرید و یا سفارش محصولات با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش مجموعه پاراپت شما را راهنمایی کنند.