نکات مهم و راهنمای خرید کابین دوش شیشه ای
25
فوریه
راهنمای خرید کابین دوش؛ فاکتورهایی که باید در نظر گرفته شوند!

یکی از عناصر شیک و مدرن برای حمام‌های گوناگون کابین دوش می‌باشد، کابین دوش به گونه‌ای طراحی گردیده تا افراد در آسایش کامل در فضای محصور و خصوصی یک استحمام عالی و باطراوت داشته باشند. امروزه کابین دوش‌ها با ویژگی‌های متنوعی همچون پانل‌های شیشه‌ای براق، صندلی داخلی، سردوش قابل تنظیم و… به افراد جهت برخورداری از یک حمام لذت بخش کمک می‌کنند. این کابین‌ها به طور جمع و جوری ساخته شده‌اند تا امکان استفاده از آن‌ها در حمام‌های کوچک و بزرگ وجود داشته باشد. بنابراین امروزه استفاده از این محصول رواج بالایی یافته است، اما مشتریان به هنگام انتخاب و خرید کابین دوش باید نکات مختلفی را در نظر بگیرند، از این رو ما در این مقاله در مورد راهنمای خرید یک کابین دوش مناسب می‌پردازیم تا مشتریان اطلاعات لازم جهت خرید این محصول را داشته باشند.

  1. برای خرید کابین دوش با قیمتی مناسب و کیفیت بالا همین الان اقدام کنید.

چرا باید در خرید کابین دوش دقت کرد؟

کابین دوش در حقیقت اتاقک کوچک و شیشه‌ای است که در مکانی از منزل تعبیه می‌گردد تا از آن، جهت دوش گرفتن استفاده شود. بسیاری از افراد از کابین دوش برای تفکیک سرویس بهداشتی از حمام استفاده می‌کنند. امروزه کابین‌های دوش در طرح‌ها و جنس‌های مختلف به صورت آماده به بازار عرضه می‌شوند، اما برندهای زیادی امکان ساخت آن‌ها را متناسب با ابعاد حمام و نیاز مشتری دارند. مشتریان باید به هنگام خرید این کابین‌ها نهایت دقت خود را به کار گیرند، چرا که استفاده از کابین دوش مزیت‌های فراوانی برای آن‌ها دارد. از این رو انتخاب این کابین‌ها در طرح‌ و جنس‌ نامناسب کارایی آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.‌ بنابراین در ادامه به بیان دلایلی می‌پردازیم که نشان می‌دهد چرا باید جهت خرید کابین دوش دقت کرد:

  • توجه به زیبایی و طرح کابین دوش: کابین دوش طراحی‌های متنوعی دارد، دقت در انتخاب یک کابین شیک و مدرن می‌تواند  زیبایی حمام را دوچندان ‌کند و فضایی شیک و جذاب به مکان‌های مختلف ببخشد.
  • استفاده بهینه از فضا: افراد باید به هنگام خرید کابین‌ها به ابعادشان توجه کنند تا بکارگیری کابین دوش به خصوص در حمام‌های کوچک با هدف استفاده بهینه از فضا باشد و بدین ترتیب فضاهای خالی جهت مصارف دیگر به کار آیند.
  • جلوگیری از پاشیدن آب: دقت به جنس و طرح کابین دوش به هنگام خرید این کابین‌ها بسیار اهمیت دارد، معمولا طراحی یک کابین دوش استاندارد باید به گونه‌ای باشد که مانع از پاشیدن آب و خیس شدن کف حمام و سایر قسمت‌ها گردد.
  • ایجاد فضایی با امنیت بالا: کابین دوش سطوح صاف و لغزنده دارد، از این رو خطر زمین خوردن را افزایش می‌دهد. به همین دلیل، به هنگام خرید این کابین‌ها باید نهایت دقت را به کار برد تا به دنبال نمونه‌های گشت که از کفپوش مناسب و نرده‌های امنیتی برخوردارند.
  • حفظ حریم خصوصی: کابین دوش به حفظ حریم خصوصی افراد کمک می‌کند تا افراد به ویژه در خانواده‌هایی که حمام مشترک دارند در نهایت آرامش حمام کنند، از این رو باید به هنگام خرید کابین دوش دقت کرد که این کابین‌ها با شیشه‌های مات و فاقد دید انتخاب شوند تا حریم خصوصی افراد بیشتر حفظ گردد.
  • امکانات و آپشن‌های متنوع: یکی دیگر از موارد مهم که جهت انتخاب و خرید کابین دوش توجه به آن ضروری است، دقت به امکانات و آپشن‌های کابین دوش انتخابی می‌باشد، از آنجایی که امروزه کابین‌ها از قابلیت‌های متنوعی مانند ماساژور، جت آب، بخار و… برخوردارند، از این رو می‌توانند تجربه دوش گرفتن را لذت‌بخش‌تر کنند.
پیشنهاد می شود مطالعه کنید.  راهنمای انتخاب بهترین شیشه تراس؛ نکات کلیدی و فاکتورهای مهم
نکات مهم در زمان خرید کابین دوش
نکات مهم در زمان خرید کابین دوش

نکات مهم و راهنمای خرید کابین دوش

در حال حاضر تولید کابین‌های دوش در مدل‌های مختلفی میسر گردیده، اما انتخاب به جا و خرید کابین دوش مناسب تاثیر فراوانی بر زیبایی و کاربرد بهتر حمام دارد. بنابراین برخی از نکات مهم و راهنمای خرید کابین دوش مناسب به قرار زیر می‌باشد:

  • اندازه و فضا: پیش از خرید کابین دوش باید ابعاد حمام به خوبی اندازه‌گیری شود، بنابراین یکی از مهم‌ترین نکات جهت خرید و انتخاب کابین دوش توجه به اندازه و فضای حمام می‌باشد. بدین ترتیب کابین دوش مناسب دارای ابعادی است که به راحتی در حمام جا می‌شود و فضای لازم جهت حرکت افراد را مهیا می‌‌سازد.
  • نوع کابین دوش: توجه به مدل و طرح کابین دوش به هنگام خرید آن بسیار ضروری است، از آنجایی که کابین دوش‌ها در انواع مختلفی از جمله کابین دوش ساده، کابین دوش جکوزی، کابین دوش بخار، کابین دوش سونا و… تولید می‌گردند. بنابراین نوع کابین دوش باید براساس نیازها و بودجه افراد انتخاب شود.
  • جنس کابین دوش: کابین دوش‌ها در جنس‌های مختلفی همچون شیشه، آکریلیک، فایبرگلاس و… تولید می شوند. از این رو جنس کابین دوش باید مطابق با سلیقه، نیازها و بودجه افراد انتخاب گردد‌.
  • قابلیت ها و امکانات: به هنگام خرید کابین دوش باید از امکانات و قابلیت‌های آن‌ها مطلع شد، امروزه کابین دوش‌ها از امکانات مختلفی مانند ماساژور، جت‌های آب، دوش سقفی، رادیو و سیستم صوتی برخوردارند.
  • قیمت: توجه به قیمت کابین دوش نیز یکی از نکات مهم برای انتخاب آن به شمار می‌آید، قیمت کابین دوش‌ها براساس نوع، جنس، قابلیت‌ها و امکانات آن‌ها متفاوت است.
  • گارانتی: بهتر است به هنگام خرید کابین دوش به دنبال برندهای معتبری بود که محصولات خود را با گارانتی مناسب به بازار عرضه می‌کنند.
پیشنهاد می شود مطالعه کنید.  نحوه تولید و نصب شیشه رفلکس؛ مزایا و معایب شیشه آینه ای

بهترین برندهای کابین دوش کدامند؟

برندهای سازنده کابین دوش با اهداف زیباسازی حمام‌ها اقدام به تولید انواع کابین دوش نموده‌اند. آن‌ها با بکارگیری طرح‌های خلاقانه خود به ایجاد فضای شیک و آرام‌بخش در محیط‌های مختلف پرداختند تا افراد بتوانند در نهایت امنیت و حفظ حریم خصوصی به دوش گرفتن بپردازند. به همین جهت برخی از  بهترین برندهای کابین دوش را می‌توان این طور معرفی کرد:

  • برند کابین دوش باداب
  • برند سازنده کابین دوش لیبرا
  • برند دوردوشی یا کابین دوش فریزشاور
  • شرکت کابین دوشی موست
بهترین برند های کابین دوش شیشه ای
بهترین برند های کابین دوش شیشه ای

جمع بندی

خرید کابین دوش مناسب در واقع نوعی سرمایه‌گذاری است، چرا که هم فضای حمام بهینه‌تر می‌شود و هم موجب جذابیت بیشتر محل استفاده می‌گردد، علاوه بر این تجربه افراد از استحمام در چنین فضایی متفاوت‌تر می‌گردد. بنابراین زمانی که افراد با آگاهی کامل به سراغ خرید و انتخاب کابین دوش می‌روند، به ایجاد فضای کاربردی می‌‌پردازند که می‌توانند در آن یک استحمامی عالی داشته باشند. بنابراین با توجه به فواید زیاد مصرف کابین دوش‌، ما در این مقاله به بیان نکات مهم و راهنمایی کاملی جهت خرید کابین دوش پرداختیم.